top of page

דבר העורכת : מגזין חדש


ברוכים הבאים למגזין קרוסלה, מגזין לאסטרטגיות ותמיכה בהפרעת קשב וריכוז (ADHD) ולקויות למידה (דיסלקסיה, דיסגרפיה, דיסקלקוליה). המגזין מיועד לכל מי שהפרעת קשב וריכוז ולקויות למידה משפיעים על חייו ומבוסס על חזון שבבסיסו הפצת מידע איכותי ואמין.


כאן תוכלו למצוא כתבות, טיפים ועצות להורים לילדים מאובחנים ולמבוגרים המאובחנים עם ADHD או לקות למידה. וכן מידע כללי מאורגן ומהימן, ולהתרשם מסרטונים בנושאים המעניינים אתכם.


צוות הכתבים שלנו מגוון ומבינהם ניתן למצוא אנשי מקצוע מתחום הפסיכולוגיה, ריפוי בעיסוק, קלינאות תקשורת, מומחי קריירה, מדריכי הורים, מורים לאסטרטגיות למידה, מאבחנים, הוראה מתקנת ואפילו מיכל דליות האגדית הצטרפה לצוות קרוסלה בכתבה להורים - שלום כיתה א'.


כתבה בהזמנה


נשמח לדעת מה הם הנושאים המעניינים אתכם - כתבו לנו מייל או השאירו לנו הודעה המפרטת מה הנושא שהייתם מעוניינים לקרוא עליו במייל זה. במגזין תוכלו למצוא כתבות מעניינות להורים: איך לנהל הורות חיובית?, איך לדעת מתי צריך לפנות לקלינאית תקשורת?, מה התגובה הנכונה לבעיות התנהגות בבית הספר? ועוד. עבור הורים לילדים העולים לכיתה א' הכנו שתי כתבות קצרות, אחת המציעה סרטוני הכנה לכיתה א' של ערוץ הופ! ואחת נוספת בה הצענו שירים עבור הילדים העולים לכיתה א'.


אם יש לכם ילד או ילדה מתבגרים בבית וודאי תוכלו למצוא עניין בכתבה בנושא התפרצויות זעם ומניעתן. אם אתם בשלב האבחנתי של הפרעת קשב וריכוז תשמחו לקרוא את המדריך לאבחנה נכונה המסביר כיצד להימנע ממצב לא בו ילדכם מאובחן או לא מאובחן עם הפרעת קשב וריכוז שלא לצורך.


המגזין מיועד גם למבוגרים מעל גיל 18 המאובחנים בלקויות למידה ובהפרעת קשב וריכוז. אם אובחנת ואת/ה מתעניינ/ת בהצעות לדרכי התמודדות תוכל/י לעיין בסדרת הכתבות בנושא קריירה ולקויות למידה וקשב, כתבה על ניהול זמן לסטודנטים וכן על זכויות הסטודנט המאובחן ב-ADHD בביטוח לאומי.


תהנו! המגזין הוא שלכם ובשבילכם.


עדן הר

עורכת מגזין קרוסלה





דבר העורכת

ברוכים הבאים למגזין קרוסלה, מגזין לאסטרטגיות ותמיכה ב-ADHD ולקויות למידה. מיועד לכל מי שלקויות למידה והפרעת קשב וריכוז משפיעים על חייו...

 

כתבות מומלצות

סיפור אישי

"

"

כתבות נוספות

bottom of page