top of page

אסטרטגיית זיכרון: הגזמה, הגזמה , הגזמה

איך זוכרים טוב יותר? יש שיטה לזכרון מוצלח? מערכת החינוך וגם האקדמיה דורשות מאיתנו לזכור את ההגיון ואת התכנים לאחר שהוגדרו אלו בשיעור. עלינו לזכור עקרונות, עובדות וחלקנו מתקשים בכך. לחלקנו יש חולשה - קיבולת הזיכרון שלנו, חולשה בעבקבותיה נולד הצורך להמציא את עצמנו מחדש. למצוא שיטה שעובדת עבורנו אחרת נידונו לחיי שכחה מתסכלים.


למזלנו, סביבתנו הלימודית והחברתית מעודדת אותנו לפעול בנושא הזה זו עובדה ברורה מאליה - אם אנו רוצים לחוות הצלחה ללא תסכול עלינו להזיז את האבנים הגדולות מהדרך. האבנים שגורמות לנו לשנן ולשנן כשאנו לומדים לבחינות - אך השינון לא עוזר - צריך משהו אחר!


בשיתוף מגזין פוקוס לתמיכה בסטודנטים עם לקויות למידה והפרעת קשב וריכוז באוניברסיטת תל אביב הכנו לכם סרטון המסביר את אחת משיטות הזיכרון המוצלחות יותר. לא משנה אם אתם אובחנתם עם הפרעת קשב וריכוז - ADHD, לקות למידה או שיש לכם זיכרון לא כל כך מוצלח אתם יכולים ועל פי דעתי צריכים להרחיב את הרפרטואר ולאמץ ארגז ממיטב הכילים ואסטרטגיות הלמידה.


תהנו! וזכרו - פשוט זכרו :)


שלכם,


הכותבת עדן הר.M.A. פסיכותרפיסטית בטיפול רגשי- קוגניטיבי (CBT), קצר מועד המותאם להורים וילדים המאובחנים עם הפרעת קשב ולקויות למידה. מומחית לקויות למידה וקשב ונוירופידבק. לבדיקה האם הטיפול מתאים לילדכם ולכם אפשר להתיעץ איתי (ללא תשלום): 052-6526265












דבר העורכת

ברוכים הבאים למגזין קרוסלה, מגזין לאסטרטגיות ותמיכה ב-ADHD ולקויות למידה. מיועד לכל מי שלקויות למידה והפרעת קשב וריכוז משפיעים על חייו...

 

כתבות מומלצות

סיפור אישי

"

"

כתבות נוספות

bottom of page