top of page

4 דרכים להתמודדות עם לקות קשב בעולם העבודה

הפרעת קשב וריכוז איננה פוסקת עם הבגרות. היא עשוייה להשפיע על התפוקה ואיכות העבודה ואכן מבוגרים רבים שאובחנו מנסים למצוא דרכים להתמודדות עם השפעת הפרעת קשב וריכוז על הקריירה. אנו אגדנו עבורכם ארבע הצעות שיסייעו לכם בהתמודדות היום יומית.

השקעת זמן בהתארגנות וניהול עצמי: כתבו פתקים שיזכירו לכם מטלות, בדקו שוב ושוב האם ביצעתם את המשימות אותן תכננתם לבצע, הסתובבו עם פנקס, עבדו בחדר עבודה שקט ללא הסחות, קחו הפסקות, בקשו סיוע בתעדוף המשימות, בקשו עזרה מאחרים במידת הצורך.

השתמשו בעזרים טכנולוגיים: עשו לכם תזכורות במחשב ובסמארטפון, השתמשו ביומן מקוון, שלחו לעצמכם הודעות, השתמשו בתוכנה המיוחדת להקראה וכן בתוכנה המסייעת באיות וניסוח במידת הצורך.

קריאה נוספת:


למידה מכישלונות: השקיעו זמנכם בתכנון והערכת מצב, בקשו הערכת מצבכם מאחרים וכן חשבו על צרכים חיוביות לבייצוע משימות באם נדרשת מכם משימה או מטלה חשובה.

מודעות וניהול של הלקות: ידיעת החסרונות והיתרונות שלי, לקבל את הקשיים ולהשלים איתם ובהתאם לברר מה הן סביבות העבודה המתאימות לי. רצוי לא להשקיעה השקעה כה רבה בהסתרת הלקות מהסביבה, הסתרה זו גובה אנרגיה רבה ופוגעת בביצוע משימות אחרות.




דבר העורכת

ברוכים הבאים למגזין קרוסלה, מגזין לאסטרטגיות ותמיכה ב-ADHD ולקויות למידה. מיועד לכל מי שלקויות למידה והפרעת קשב וריכוז משפיעים על חייו...

 

כתבות מומלצות

סיפור אישי

"

"

כתבות נוספות

bottom of page